Vem behöver armar?

Igår när jag skull gå ut och köpa vatten,min plan var att gå och lägga mig tidigt pga av min trista sjukdom,men sen blev det inte så ändå men det är som man säger en annan historia.
Hur som helst så hittade jag den här skyltdockan på gatan slängd i två delar och var tvungen att rädda henne.
Tråkigt nog inga armar.
Men inser såklart att mitt heminrednings projekt i min atelje håller på att spåar ur,så jag gav bort en sjungande kanin igår för att väga upp det okritiska samlandet.
Men åh jag saknar den vita kaninen jättemycket så jag ångrar mig väldigt mycket.
Vad jag förstått av vett och etikett är att man inte ber att få tillbaka!
Och sen detta med glittret,glitter kostar alltså ingenting,jag vet inte hur jag ska förhålla mig till detta,min första metod har ju varit att inte köpa glitter för att det inte ska komma glitter i det perfekt vita Swatch hotell rummet som jag haft tvångstankar om att jag ska råka förstöra på något sätt,typ ramla med en burk svart färg in i vad som helst i rummet!
Men det är tydligen inget problem fick jag förklarat för mig häromdagen då en skrattande man sa,No problem we just buy a new one of whatever...
Med denna nya insikt så kände jag att inget kan hindra mig från att köpa glitter i alla färger!
Min dag började med Red velvet cake och nu ska jag på en utflykt med ljuvliga varelser och det är sol utomhus,är inte allt detta fantastiskt.
(Nej jag ber om ursäkt för denna positiva och livsbejakande tonen,har besvarat människors meddelanden om deras livslidande med samma käcka ton)
 

Kommentera här: