Thank you for not visiting.

Igår var en fin dag,jag och en vän promenerade till guld Buddhan...nånstans i Beijing,det finns flera men en som är på toppen av ett berg inuti ett hus,där man absolut inte får ta kort,och en Guld buddha då som förmodligen skulle kunna lösa ett mindre utvecklingsland att lösa alla sina ekonomiska problem!
Det här ett helt privat meddelande till mig,avsändare kinesisk livsvisdom!
Överallt kan man hitta den,jag älskar ju de hemliga budskapen här!
En annan sak man hittar överallt förutom visdom är underkläder!
Här mer viktig information om livet!
Jag försöker hela tiden tänka att människor är olika,inte som mig då,och det är ju stötande...
Men när din dag är lång osv ska jag bära dig!
Här verkar bildspelet oväntat sluta,men jag gör en del två på den heliga vandringen till Buddhan.
Vi gick ju också helt oplanerat förbi huset där the great Mr Mao bodde under åren då han arbetade på biblioteket i Beijing...
Det kansk verkar som att jag återkommer till Mao men han är ju omöjlig att inte stöta på med sitt ansikte precis överallt!
Nej men den här fina hunden får bli den sista bilden då.
Very piaoliang!
 
 
 
 

Kommentera här: