Happy and relaxed

 
Kom precis hem efter att ha gjort min medmänskliga plikt,eller nåt,min medvänliga plikt,en kvinna frågade om jag var sjuk när jag hostade försiktigt,bortvänd naturligtvis.
Det var inte en fråga av omtanke då utan mer med den här förebrående rösten jag själv frågar alla som verkar sjuka om de är sjuka,jag svarade nej nej det är något med den torra luften och rörde med mina händer i luften för att understryka mitt argument.
Ska nu städa min atelje och arrangera alla papper och pennor och saker i den så att det ser avslappnat och ogenomtänkt ut för det ska komma en fotograf hit imorgon och ta ett naturligt fotografi på mig när jag är helt naturlig och skapande.
Det här har hänt en gång tidigare fotografen sa då: "Just look happy and relaxed!"
Jag sa att jag aldrig varit happy and relaxed på samma gång i hela mitt liv jag vet inte hur man ser ut,men det måste väl ha hänt någon gång men jag minns inte exakt när det var.
1 m:

skriven

jag minns att du var ganska happy och relaxed på Old Vic-stranden i Egypten!
Men det var ju 2008?

2 L:

skriven

https://youtu.be/VLaScTPAb54

Kommentera här: