skärpt handhygien

Känner mig ju väldigt oinspirerad just nu skulle nog med fördel för andra vara långt borta,orkar inte bjuda till på något sätt.Skulle vilja måla mer så det började jag med häromdagen,en repris förvisso.
Sen var jag en barmhärtig samarit och hälsade på min älskade vän Konstantin som skulle opereras,han frågade om jag kunde gå och köpa en korsordstidning för han visste inte exakt när själva operationen skulle ske,det orkade jag faktiskt inte,
Istället tittade vi på Hem till gården och jag talade med en äldre kvinna från Borås som upprepade att hon "hatar att vänta",hon väntade på färdtjänst,jag tyckte att det var så befriande att hon sa att hon hatade!
Hon gillade att virka och se på tv också.
Sen sa konstantin att han vägrar vara nåt konstfotografi och då åkte jag iväg på ett viktigt möte,jag arbetar just nu väldigt mycket och det är bra såklart.
Dagen efter denna dag så fick jag ett stipendium på HDK,skolan där jag en gång befann mig varje dag under en femårsperiod,kände inte igen mig alls,det var som att jag aldrig varit där förut.
Men blev djupt rörd av att få komma dit och ta emot det här.
Det kändes högtidligt och värdigt.
Konstantin hade blivit utskriven och dök upp,vilket senare var ett utmärkt tillfälle att läsa hans framtid.
Framtiden var ganska ljus ändå för honom!
 
På kvällen gick jag på en middag.
Det här var min bordsgranne,som öppnade med att tala om sig själv i ca 45 minuter,jag lyssnade artigt men sen orkade jag inte det mer och talade resten av kvällen om mig själv.
Vilket han också påpekade när vi sa hej då,men jag tror faktiskt om vi ska räkna på saken så vet jag nog mer om honom än han om mig
 
Han var matfotograf för en kväll,jag tog kort på mig själv.
Bjuder på detta trötta ansikte,jag är väldigt trött,upplever att jag aldrig får sova ut och att det är andras fel....
På lördagsmorgonen åkte jag och min pappa hit,trogna läsare kanske minns denna vy?
En skattkista.
 
Mötte denna gulliga hund,förstörde de här skorna,svårt att rensa i känsloupplevelserna.
Sen åkte vi till Antiktrollet som ligger i Alingsås,där jag för övrigt befann mig hela tiden.
Nu kan ni också åka hit och köpa den här ormen till exempel!
 
Som föresten var ägarninnans egen orm,som en gång varit vid liv,men efter döden stoppats upp och nu var till salu vid rätt pris,priset var dock inte rätt för mig!
Sedan åt vi en annan middag,detta Mexikansk hamburgare.

Kommentera här: