såhär var det exakt.

 
 
 En annan sak jag kom på nu var att jag drömde att jag hade möjlighet att hoppa på en ganska hög höjd in i ett mycket magiskt rum,det såg spännande men,och det skulle inte innebära döden.
Dock valde jag att inte hoppa ner i rummet för jag ville inte skada mig...
Och letade resten av drömmen utan framgång efter en hiss!
1 angelina:

skriven

Jag drömmer ofta att jag reser och så har någon snott mitt bagage.

2 Linda:

skriven

Jag kan inte resa utan att tänka att allt mitt bagage kommer vara borta när jag kommer fram,känner mig alltid helt uppjagad,kan inte njuta av något förrän jag kommit fram med alla mina ägodelar!
Så är jag ju en ohälsosam materialist.

3 m:

skriven

så sansad du blivit.
jag drömmer likande sansat:
jämt numer drömmer jag att jag ger upp min trygga såggatan-trea, byter mot kvartig bangatan festvåning med oklart kontrakt, pga behöver spänning.
Vaknar alltid kallsvettig av ånger strax efter jag flyttat in.

Men att leta efter en hiss - så kontrollerat men konstruktivt.

Appropå att lyssna på och tolka drömmar. Såg ett amy schumer-avsnitt där man kunde få ringa en telefontjänst, för 100.000 dollar i månaden, och tala om meningslösa saker och de gav alltid stöd och råd, men deras gräns gick vid drömmar.
"we do not listen to dreams - we are no saints"

4 Linda:

skriven

Men precis,det är ju en mardröm att behöva lyssna på drömmar,men jag ser ju ett mönster här i mina senaste drömmar,jag tolkar det som att jag är konstmässigt döende,och bör om möjligt förstöra allt och ge mig av,bryta upp osv.
Eller bli professionell drömtydare med telefontjänst.

Kommentera här: