elden

Har haft en skrämmande produktiv dag,har förvisso knappt lämnat sängen men har trots detta sjösatt flera mycket för mig bra framtidsprojekt.
Läser även på Hertha Muller boken jag skulle läsa om 30 år,den är mycket bra och jag måste lägga ned den den då och då och tänka på vad jag läst.
Överhuvudtaget har jag tänkt väldigt mycket idag,häromdagen var det ju en man som sa till mig att han ville ge mig en komplimang och den var att jag hade "schyssta bröst och faktiskt ett helt ok intellekt",men det tänkte jag inte så mycket på idag om jag ska vara ärlig.
En annan främmande man sa till mig på spårvagnen igår att jag kunde väl se lite glad ut,bestämde mig där och då att jag aldrig mer ska se glad ut,ska verkligen göra en anstängning från och med nu att inte le i onödan.
Det har heller aldrig klätt mig att se glad ut,jag har förrått mig själv de senaste åren med att le falskt på bild,men nu är det slut med det,känner mig reformerad.
Godnatt.

Kommentera här: