Gary Baseman på K11

Jag träffade min favoritmänniska Adam,älskar ju honom som om han vore en kattunge!
Vi åt lunch och så tipsade han mig att jag måste gå och titta på Gary Basemans utställning i källarplanet i shoppingmallet K11.
Och det gjorde mig ju exalterad och glad,inte för att jag var ledsen innan på något sätt.
Här får ni se lite av vad jag såg,jag ska ju berätta om allt jag ser från och med nu.
Några andra saker jag såg idag var regn,var också på ett informationsmöte om min fantastiska vistelse här,som på riktigt är fantastisk!!!
Och just det jag köpte massor av pennor,jag fick en adress av en sydamerikansk konstnärinna som också är här,jag kanske hörde vad jag ville höra och hoppades på att komma till pennhimlen,gjorde inte det,men det är ju en dag imorgon också.
jag ska återkomma om den här utställningen för jag såg att Gary Baseman ska komma och göra en performance och workshop så det tänkte jag gå på!
 
 
 
 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Ser helt underbart ut

2 Tiina:

skriven

Dessa tapeter!

Kommentera här: