Darwin

 
Kan inte göra något urval här,allt var ju PERFEKTION!!!!!
Det här är alltså min utställning i Palmhuset från förra veckan,som ni ser visuellt och dyrbart,ballongerna reagerade på den höga luftfuktigheten och inte ens high float var till hjälp.
Sedan var de stöldbegärliga och män med barnvagnar demolerade verket vid ett tillfälle,men jag tog inte det på fel sätt,blåste upp fler ballonger.
Sådan är jag ju numera,accepterande!
Sedan så ritade jag en jacka som ställdes ut med några andra fantastiska konstnärer  en kväll under way out west ,det här uppdraget var lite luddigt i kulturentrepenörens land så att säga...
 
Ibland förstår jag knappt vem jag blivit.
Just det jag var också äkta spådam på ett hotell,där way out west människor befann sig och jag spådde i ett rum som också tjänade som frukostrum!
Ett tecken tycker jag eftersom det var så min spådams karriär började.
Det verkade dock som att ingen läst min bok och antog att jag var en helt äkta spådam,gav upp att förklara och spådde..
Som ni ser spådamen var förpassad till en värld av hår och massage.
Men jag orar knappt tala om detta,är utbränd efter att ha gett bort hela min själ.
 
Och sedan för dramaturgins skull så skulle jag plocka ned min utställning häromdagen och fann att endast en ballong överlevt det tropiska klimatet,survival of the fittest,väldigt poetiskt!
Nu hamnade inte allt i kronologisk ordning men i mitt minne är det inte det heller.
 

Kommentera här: