Bränner broar och sånt!

Ursäkta mig för att inte berättat något intressant här på flera dagar men jag har varit upptagen med att bränna broar och tända ljus i båda ändar,vad är det för uttryck egentligen!?
Jag känner mig inte helt färdig med detta så eventuellt är jag försvunnen under morgondagen med!
Framförallt verkar människor inte vara medvetna om hur deras kontoutdrag ser ut i Linda spåman banken of trust,de verkar tro att det går att göra hur många uttag som helst!
(Erkänn ändå att jag ser harmonisk och lycklig ut på bilden,kemisk lycka är det ifall ni undrar)
Tråkigt,men nog om det.
Min pappa sa till mig häromdagen att jag borde skriva här mer,och jag tog honom på orden har fotograferat alt möjligt ur min vardag de senaste dagarna som jag samtidigt tänkte men det här kan jag berätta något om för er!
Men sen hade jag ju inte tid med det,men kanske kanske kan det bli en efterkonstruktion.
 

Kommentera här: