allt kommer i tre

I Fredags råkade jag glömma mitt visa kort i en sådan där självbetjänings kortläsare på Konsum,upptäckte det inte förrän dagen efter,orkade inte reagera ordentligt trots att jag är en worrier.
Det enda dramatiska som hänt,och framförallt oklara var att någon hade fikat för 95 kronor på kafeet Cappucino i centrala Göteborg.
Jag antar att jag kan bjuda på detta.
Detta har föranlett att jag tvingar alla jag träffar att bjuda mig på lunch och middagar ute,vilket både känns som ett snålt men fockså ritt och gränslöst beteende.
Igår under omständigheter jag inte kan berätta om så ramlade min telefon i golvet och displayen krossades,allt blev svart,jag har en ny telefon idag,jättebra telefonkamera,mitt instagramkonto kommer revolutioneras.
Som idag till exempel när en geting slog sig ned på min arm och strax därefter stack mig.
Jag är oroad över hur jag reagerade i och för sig,det vill säga jag tog upp min telefon och tog ett kort.
Det var ju likadant när den där mänskliga potatsen rev ned min affischer för några vecor sedan,jag blev inte arg jag tog upp telefon och fotograferade.
Det var en sak till i den här allt kommer i vågor av tre men nu minns jag inte vad det kan ha varit jag tänkte på,kan det ha varit att jag blivit passiv av min medicinering,och därför slutade upp så nu kommer jag vara på ett självmordsbenäget humör istället,driven av ångest.
Nej jag minns inte,minnet sviktar,berättar när jag kommer på det!
Men jag har inga telefon nummer och inget visakort,det känns så nytt och spännande livet trots allt.
Nu måste jag ägna resten av kvällen åt massor av text.

Kommentera här: