Kort information

 
Jag ångrade att jag skrev att jag aldrig är sjuk,för efter det har jag varit sjukare än någonsin,förmodligen bara för att jag uttryckte mig så nonchalant.
Har nästan bara legat i min säng,min enda kontakt med omvärlden genom Yogi-te meddelanden "Progress is equal to the effort you put into something",är budskap jag fått.
Jag arrangerade i och för sig en litterär afton tillsammans med Spättans Antikvariat som var spektakulär,men tog inga kort på detta så det har kanske aldrig hänt...
Men Lena Junoff kom dit och sjöng och talade och jag har ju inte ens talat om Lena Junoff med er men ni måste köpa hennes bok!
Och lyssna på radiodokumentären om henne:
Eller ni måste ju inte göra detta men ni missar något för Lena är en fantastisk människa,inspirerande,begåvad,spännande och rolig med tusen häpnadsväckande historier,några väldigt sorgliga med.
Även min nya vän Malin Biller kom och berättade om sin nya bok om Gustaf Fröding,Joel Christensen läste ur sitt poesifanzine(som mitt poesiförlag ger ut) Hanna Chawki och Maria Kask och hennes pianist Tomas Edelgård spelade Cocktailhits.
Nu ska jag trots min sjukdom(som jag inte kan berätta mer än så om för jag äcklas av att tala om förkylningar det ger mig lika mycket ångest som när människor ofiltrerat talar om sina drömmar)ägna mig åt den här gråa masken på bilderna ovan.
Den levererades hem till mig i förra veckan,och tillhör ett mycket märkligt konstprojekt jag ska vara med i,jag återkommer nog till detta snart,men nu ska jag väl titta lite på den och komma på något begåvat.
 

Kommentera här: