det viktiga papperet

I går skrev jag på ett papper och har känt mig uppjagad sedan dess,plus att jag är sjuk,är ju aldrig sjuk så jag lever i förnekelse och lidande.
Andra saker jag gör är att skriva new age text,och kände först en blockering,och sedan släppte den och jag kan ha insett att detta är mitt riktiga språk,men mer om detta vid ett senare tillfälle!
Men angående detta viktiga papper jag skrivit min namnteckning på så gäller detta nu att jag på riktigt ska resa till Shanghai i Januari,och visst är detta fantastiskt och allting,men jag känner lite rädsla,och gillar jag ens att resa?!
Jag fick det viktiga papperet redan i Juli men har dragit ut på att skriva på det,jag har tänkt "jag gör det på Måndag",kanske hoppades en del av mig att det skulle vara försent,men det var det inte!
Min plan är nu att glömma bort detta faktum i en månad eller två,så jag tar upp detta då igen i December!

Kommentera här: