"Svanar lever med varandra för alltid"

Jag måste varna för vardagsrealism i form av tvåsamhet och svanar,på vår utflykt igår såg vi två svanar,de verkade vara fast här(för evigt kanske).
Ylva sa när hon gjorde instagram på naturen "Svanar lever med varandra för alltid".Därför var jag tvungen att läsa allt om svanar så nu vet jag att allt om evig tvåsamhet i Kvillebäcken.
Men jag erkänner jag älskar svanar,ÄLSKAR.
Svanarna var vackra och utflykten mycket tillfredställande.
Tillexempel fann jag dessa.
Jag måste ju samla extra många dockor nu när jag snart ska ha konsthantverksutställning,eller om ett långt tag men jag förbereder mig redan nu.
Ett tecken på mognad.
Sedan kom jag hem och sögs in i detta projekt som vi kan kalla vad är klockan.
Varför?
Jag vet inte!
Så då påbörjade jag detta.
Jag måste inflika detta om svanar med som jag precis läste,"Knölsvanen lever sitt liv i stumhet men att den vid dödsögonblicket utbrister i en hjärtskärande vacker sång".
 

Kommentera här: