Black beauty

Jag har inte tagit några bilder idag,inte igår heller,däremot tog jag genast upp mitt "dianfosseyhumanman project"!
Åt lunch med en man som sa att jag really should make drawings about him och hans liv,hans bästa bok var Black Beauty,han arbetade med investment banking och jag blev förvirrad och frågade om det var boken om en häst han menade,han sa ja,denna bok inehåller all livsviktig visdom.
Its a story about trust and betrayl.
Jag frågade lite om han upplevde problem med trust and betrayl och han höjde ett varningens finger och sa with the right person im funloving,with the wrong im not....så ämnet lämnades där.
Annat minnesvärt var att han berättade att the most beautiful thing is orphan children in Afghanistan,because they have the most beautiful eyes.
Han ville gärna ge till världen,charity då,men trodde inte på att ge pengar till organisationer jag frågade då lite hur han arbetade för den goda saken och han snäste att han hatade korruption men gjorde allt han kunde för att rädda världen och those beautiful orphanages in the mountains.
Mina planer idag var att sova länge läsa en bok,ät franska bakverk och dricka ett bättre vin,alltså inte Great wall vinet som står i köket.
Och simma,fast simma innan jag dricker vin och äter kakor,jag känner det nu jag håller på att bli Captain Kurtz.
Och det har börjat regna.
 

Kommentera här: