variationer på ett tema

Jag är i slutet av en intensiv arbetsperiod,är nästan framme,men ska bara hänga klart min utställning tillsammans med de mest underbara människor,en heter Marie och jag hoppas att de adopterar mig.
Nej men jag har ju redan en underbar familj kom jag på,min mamma och pappa,de bästa som finns,fast så säger väl alla kanske.
Igår var en extra stressfull dag för mig eftersom jag arbetade som spådam på kvällen,December månad den bästa för falska spådamer,temat på julfesten för det var en julfest för reklambyråmänniskor var Volvo ocean race/burlesk.
Jag vet inte om jag skrivit om detta förut men det burleska temat genomsyrar ju alla etablisemang  Göteborg,alla älskar burleskt,lite sådär 1800 tals bordell.
Men detta ett ämne jag inte kan berätta mer om just nu för nu måste jag gå tillbaka till Göteborgs Konstförening där alltså min utställning är på lördag,ni får komma!
 
Jag förutspår att det kommer bli fantastskt,om jag nu bara hittar ett usb minne,en häftpistol och nåt mer,jag får kolla på listan.
1 Bruz:

skriven

Kul! Vilken tid?

Kommentera här: