He or she moment

 

Rock bottom kan väl endast översättas med att man slår i en stenig botten vid försök att dyka,huvudet först.

Men är inte där nu,utan tvärtom.

Har talat med min landlord Mark,älskar honom,han säger alltid he or she när han syftar på någon,ovisst man eller kvinna eller någon,he or she.Hamnade själv i ett komplext he or she ögonblick när jag skulle hämta en handduk till Adam på min hälsoklubb,jag kom inte på något bra på kinesiska att säga,det var ett he or she moment helt enkelt.

Iallafall jag talade med Mark om min framtid i Kina,vart jag ska bo,och så visade jag blomsterboken och han sa "So this is what you do at daytime??!"

Måste skaffa ett riktigt jobb i Kina,men har idag köpt en behagligare huvudkudde till min tragiska säng,jag kom fram till att jag bor i en manlig lägenhet och orkar inte riktigt ta tag i detta.Spartansk om man bortser från min kudde formad som en gullig hund.Det var den minst spekatkulära jag kunde hitta.Och så har jag köpt en stekspade och en stekpanna,längtade efter stekta ägg,mer bagage alltså.Men jag tycker livet känns mycket spännande.

Kommentera här: