bröllopsgästen

Lever ju i filmens värld nu,hade tänkt att fortsätta mitt passiva självskadebeteende med Sex and the city filmen 2,(utan dig Ylva!!men d har väl redan sett den!)
Men blev bjuden på bröllop,sa nej tack först är ju sån nu,säger nej till livet,men ändrade mig.Jag tänkte att jag kan ju ha högklackade skor och det gör mig alltid glad.
Så nu ska jag gå på bröllop.
Inte helt bjuden då.
jag hoppas nu bara inte det är ett kristet,jag har ju idag sagt nej till kristen barbecue,jag kan inte hantera mer kristendom!
1 Ylva:

skriven

Jag har ju sett den, ångrar att jag gjorde det utan dig, men framför allt att jag såg den överhuvudtaget. SATC #1 är rena Bergmanfilmen om man jämför.



Kram också.

2 linda:

skriven

jag tyckte nog att 2an innehöll en del starkt material,jag önskar du hade varit här så vi hade kunnat prata samtidigt,stundtals var det ju skräck,Carrie ser väldigt obehaglig ut,det skär i ögonen!

Kommentera här: