harmoniska djurklipp

Jag har haft en lång paus från den här platsen,eller så var mina planer att helt avsluta alla mina sociala medier,kapa mitt internetanvändande,men i ärlighetens namn går det sådär.
Säkert en timma innan jag somnar varje nat scrollar jag utan botten på instagram,har eventuellt nått botten för mest finner jag njutning och harmoni av att titta på sötadjur klipp.
Jag gillar ju inte ens djur,men att titta på chimpansbebisar är min nya favoritsysselsättning.
Sedan så bygger jag just nu på en magisk utställning,jag är konstnären då,har längtat efter att vara konstnär så förutom djurklippen så skänker detta mig stor glädje också.
(Men jag är verkligen inte lycklig så ni inte tror det.)
Och jag kanske lägger upp en bild eller två från det här projektet,eller så får ni komma på min vernissage den 27 Januari på Alingsås Konsthall!