Överraskningen!!!

Jag hade efterlyst havsupplevelser och underhållning och blev bjuden på en överraskningsutflykt av Joel,jag har ju även efterlyst giftermål och tänkte genast åh ett havsfrieri,då det utlovades en glad överraskning!!
Det var även sol när vi lämnade Centralstationen.
Skärmhamn visade sig vara ogeneröst.
Överraskningen "Grillad kyckling,det älskar ju du!"
Men jag ska verkligen inte klaga,jag blev rörd,för jag älskar ju kyckling,alla sorter.(Tur att jag hade självmedicinerat på morgonen)
Ja har ni sett lyckligare människor?
Idag väntade en annan överraskning mig,mitt Kunming paket!!!!Saker som jag skickat för flera veckor sedan,mest skor och helium ballonger och huvuden,jag kände hopp när jag hittade avin,fast längtade häftigt efter Kina med.
Har föresten fått världens bästa ide angående mitt framtida Spådomsföretag,som så klart ska heta Äkta Spåman,nästa vecka sätter jag ut en annons i GP!
Och så ritar jag av alla besökare,men det är en annan historia då.