Det är en dag imorgon också!

Det här får kanske bli bloggens sista bild detta år,eller så kanske jag får inspiritation senare,jag ska naturligtvis inte fira nyår heller fast ändå göra det.
Så var det ju även med julen motvilligt drogs jag in i flertalet ritualer,men jag ska vara i mitt hem.
Detta sista med att vara i mitt hem ger mig lite ångest för jag minns inte exakt hur det var häromkvällen när jag hade tre gäster på besök,tre städade kvinnor i medelåldern och en granne på våningen under knackade på min dörr,och som jag minns det 23.30 ungefär och sa "det är en dag imorgon också!"
Hur som helst så kommer det tre gäster hem till mig och jag föreställer mig en harmonisk stillsam afton med tyst etnodelfin musik i bakgrunden,kanske lite alfapet.
Jag kan ju passa på och reflektera över det senaste året då sådant man gör en dag som denna,jag är både nöjd och missnöjd,jag känner att det varit uppförsbacke och misslyckanden men också känner jag enorm tacksamhet över att jag får leva,det kanske låter banalt men jag älskar att vara människa och att leva.
Och vill gärna påminna er som läser här som inte känner så,att det blir bättre sen,som Joel brukar säga till mig att du får vara ledsen i 24 timmar,eller var det kanske Beyonce som sa det och Joel läste det och säger det till mig...
Några andra saker jag lärt mig i år:
1.Det viktigaste jag har lärt mig kan jag nog inte skriva här men det rör droger och att scanna viktiga saker.
2.Låt det vara.(Det här är en privat sak,men alla kan använda det)
3.Följ med(Men tänk att det var Beibei som sa detta till mig och på Engelska Just follow,jag gissar ancient kinesisk visdom som jag praktiserar)
 
 
Fast viktigast av allt jag har ju gjort två böcker som jag är mycket stolt över,Äkta Spåman boken som jag tycker blev över förväntan fantastisk!
Och Från bArn till dÖd som kommer nästa år!
Sedan kanske jag inte har några mer böcker inom mig,och kanske blir begravningsentrepenör min stora dröm,men vi får se nästa år.
Först av allt måste jag resa till Shanghai och vara konstnär ett tag.