Döda inte den här älsklingen!

 
 
 
 
 
 
 
 
Det här blev ett rörigt bildinlägg,men ni förstår säkert jag lider av sjukdomen full blown narcissism,även om jag även försökt få gehör ifrån mina  vänner att jag är en sådan som i alla fall ställer frågor.
Me det här är ite bilder från de senaste dagarna,det surrealistiska öppna huset där jag blev fotograferad av demon regissör och fotograf från Beijing,blev förälskad såklart när han tog fram ett papper och torkade av min panna som såg svettig ut.
Jag tappade lusten attsjälv  fotografera ,men det kanske kommer tillbaka i veckan,jag har även drabbats av en känsla att jag inte klarar av att gå ut,men om man gör det på gatan utanför mig så finns risken att man fastnar i en mänsklig ringlande orm.
Om man skulle få för sig att korsa gatan,jag gjorde det förut idag så kan man liksom svepas med av den här mänskliga vågen och hamna längre bort än man tänkt.
Man måste helt enkelt be the wolflady,ibland orkar man inte vara det.
Och nästan alla i den här vågen av kött bär på varsin lång selfie-pinne,helt naturligt,så man måste akta sig så man inte skadas av dessa.
Utöver denna skräck jag känner så är mitt liv bortom mycket bra,bara så ni vet.