vykortsmotiv

Den senaste tiden har jag haft kontakt med människor-kvinnor som velat tala med mig om att det är så härligt att jag arbetar med bilder på "tjocka kvinnor"!
Eller som en skrev från någon annanstans på jorden att det var kul att jag arbetade med Fatness and tarot,då blev jag ju nästan lite stött.
Det värsta som skulle kunna hända,jag har en lista med ungefär 7 ämnen är att jag skulle bli en konstnär som den personen som målar sådana här fryndtliga överviktiga kvinnor som är ute nakna i naturen med massor av färger,jag har sett sådana motiv som vykort på anslagstavlor hos sådana som tror de befinner sig i carpe diem mode.
Det kan stå saker som Älska mig när jag förtjänar det minst och sånt.
Nu har jag inget emot några kroppstorlekar alls.
Jaja det här var en kort reflektion från min kontorsbädd.