Är detta avdragsgillt?

Jag har varit på semester,och det kan ni ju se på den här bilden,jag har ju blivit en worrier verkar det som,undrar när det hände?!
Allt oroar mig kan inte känna mig avkopplad en enda sekund utan tänker på allt jag inte gör när jag är såhär fruktansvärt avkopplad...
Får skuldkänslor över min slapphet,oroar mig över hur det ska gå.
Precis innan jag åkte fick jag ett meddelande från min revisor där det stod betala in den här summan innan den 26 till skatteverket-direkta skuldkänslor fick jag av det,över att jag borde ju sagt ja till det där spådamsuppdraget och inte högmdigt sagt att jag skulle åka på semester.
Men en mycket bra sak som hände på semestern var att vi förutom att bada i det här perfekta vattnet en dag åkte förbi en kyrkogård mitt ute i ingenstans.
 
 
Där fanns det en massa vackra tygblommor och jag ska göra ett särskilt inlägg om dessa blommor.
Men jag tog det som ett tecken för i höst så öppnar jag ju pop up butiken "De dödas blommor",med växter som kommer ifrån dödsbon.
Dagen efter så åkte vi till en annan kyrkogård och hittade en gata med blommor till de döda.
Skulle behöva köpa alla förstås men köpte en vacker orange bukett som jag ska ha som inspiritiation till projektet.
Tänkte kort:är detta avdragsgillt?
På vägen från blomsterbutiken så kom en grupp får emot mig!
Men tillbaka till min oro,får aldrig avledas från ångesten.
Måste oroa mig från och med nu och resten av dagen,men jag hoppas att du som läser detta får en fin dag.