fortsätter

Möblerade om i min atelje igår för att skapa bättre feng shui,är ju en sådan person som inbillar mig att allt blir bättre om jag flyttar föremål,och genast när det var färdigt så löste jag en smärtsam konflikt.
Det kan ha varit det eller att jag ringde upp.
Känner mig mycket påverkad av det här Corona tillståndet,först av oro för min verksamhet och ekonomi,och sedan har jag accepterat att det bara är så just nu,övar mig i tillförsikt.
Men sedan har min oro också övergått i mer existensiell ångest.
Trodde att jag längtade efter apokalypsen,men var är zombiesarna!
Känner att min enda riktiga trygghet just nu är det här rummet,det är så värdefullt att vara här,och jag måste vara här och arbeta,arbetet är det viktiga i mitt liv.
Jag älskar att öppna dörren in hit på morgonen,har förvisso funderat på att låsa dörren och skaffa ett nytt rum eftersom det ser så fulländat ut,rummet kan vara konstverket.