1 m:

skriven

har du förresten noterat kraniuminstallationen i kompassen denna vecka?

2 L:

skriven

Nej har inte sett,men du känner väl dig uppmuntrad att åka till British museum nu och försöka köps loss denna till mig i julklapp!?

3 Magnus:

skriven

Jag har en trepanerad skalle. Köpt på loppis för 150 spänn. En gammal tjockskalle och dessutom är trepaneringen läkt så personen ifråga överlevde. Nu är han i min bokhylla och trivs fint där.

4 Linda:

skriven

Det är ju perfekt Magnus då för dig att bygga om den till en sån här Aztekskalle!!
och ge den till mig,du kan få en tavla i utbyte.

5 Anonym:

skriven

jag har hittat det perfekta jobbet till dig: http://www.arbetsformedlingen.se/4.1799db4911df80d2fa9800024.html?id=2198491#.UJJ9Fyxu6QI.facebook

6 Linda:

skriven

Tack anonym för att du engagerar dig i min framtid!
Ska självklart söka!

7 m:

skriven

självklart

Kommentera här: