Inspirationsföredrag med Linda Spåman.

Är för närvarande en av de minst inspirerande människorna jag vet,men det hindrar mig förstås inte att hålla ett föredrag i ämnet imorgon!
Tror inte det är för alla så jag skriver inte att någon är välkommen.
Tycker att detta med inspiration är kraftigt överdrivet och romantiserat och jag tror även hämmande för människor som väntar på den.
Fast det kanske är allmänt känt numera?
En annan sak jag tänkt på med inspiration som är romantiserat är ångesten,har en nära anhörig som alltid tryckt på denna punkt,att jag skapar bättre när jag har ångest.
Känner mig mycket trött på min egen ångest,har ju ägnat den några glimrande dagar den senaste veckan.
Men har inte tid att berätta mer om det för nu ska jag göra ett inspirerande föredrag!
 
 

Kommentera här: