Namnlös mapp 2

Imorgon ska jag åka till Skissernas Museum och hålla ett föredrag om De Dödas Blommor,och det är ju spännande,och ska även bli intressant att se hur jag tänkte lösa  det hela logistiskt,måste ta med Pingiskistan tex.
Och om man tar med Pingiskistan så kan man ju likaväl ta med SORG kistan,eller hur!
Och några växter.
Naturligtvis ägnar jag förstås idag,denna hela dag och inget annat åt att göra bildspelet!
Får verkligen ångest av att göra bildspel,får framförallt ångest av de"smarta" bildmappar som jag gjort under processens gång och lagt på mitt datorskrivbord med titlar som Namnlös mapp 1,Namnlös mapp 2 och 3.
Har bjudit hem mig själv till min vän Ylva som alltid ger mig en känsla av ordning och reda,en lugnande inverkan,tänker att då kommer jag lösa denna omöjliga disharmoni.
Dock slutar hon inte sitt riktiga arbete förrän 16.00.
Så just nu bara sitter jag vid mitt skrivbord och stirrar rakt ut,nej det gör jag väl inte eftersom jag skriver det här,men ni förstår.
Men om vi bortser från att Ylva prioriterar annat i sitt liv så ser jag mycket fram emot morgon dagen!
 
 

Kommentera här: