Livmodern redux

Bilder kan inte göra den här utställningen rättvisa iallafall inte min mobilkamera men lite såhär såg det ut  igår.
Och jag var dubbelbokat som konstnär och spådam,passande ändå eftersom jag pendlar mellan dessa yrken,båda är ju en konstnärlig handling.
Jag var mest konstnär tills det började regna då var scentekniker till spådamshusvagnen som jag föreställer mig har sugit ned i vattenfallet i Kvarnbyn under natten.
Det återstår att se.
Men det var så roligt att se hur verket startade komunikation mellan människor jag tjuvlyssnade och lade mig även i.
Och som ni ser återanvände jag min gamla livmoder från utställningen i Alingsås!
Såg även att de döpt utställningen till Världens 8 underverk så jag inte jordens?!
Hur som helst är utställningen öppen även idag och imorgon jag tror 11.00-15.00
Kom gärna!
 

Kommentera här: