kulturarbetarens framtid.

Känner mig inte direkt utvilad efter den här helgen,men jag känner mig mycket nöjd,har uppfyllt alla mina åtaganden de senaste två veckorna.
Vilket jag helt ärligt trodde var omöjligt,förstår inte hur det gått till.
Nu kommer några dagar av återhämtning och förberedelse inför nästa arbetsperiod som startar om 8 dagar.
En ny sak som visat sig vara en bra ide men som jag tidigare förkastat som verktyg är att skriva upp saker i en almanacka!!!
Ikväll har jag  också varit politisk spådam på Stadsteaterns valvaka,uppdrget var luddigt men jag skulle spå kulturarbetarnas framtid.
Mest minnesvärt var den unga man som röstat på Moderaterna och var osäker på omifall bostadsrätten han fått av sina föräldrar var ett förstahandskontrakt eller inte?!
Sött.
Nej men nu ska jag väl lägga mig och vara vaken tre fyra timmar innan jag sover en kort ryckig sömn och vaknar till en ny underbar dag.
Godnatt.

Kommentera här: