Kemrummet.

Har precis kommit hem efter världens längsta arbetsdag,förmodligen inte världens längsta men ni förstår.
Just nu saknar jag drivkraft,men jag arbetar i allafall alltså finns jag.
Dagen har inneburit körlkarls arbete och spådamsuppgifter,jag var inbokad på en möhippa.
Jag brukar numera lägga möhippor och svensexor på Gyllene Prag ,ett väldigt neutralt ställe perfekt för eventuella förnekare av magi som deltar i sällskapet.
Och så färdigställde vi pingisbordet,gjorde även ett femte besök på biltema denna vecka,och faktiskt måste jag säga att Biltema är min olyckligaste plats,kemrummet inräknat.
På Biltema har de en perfekt grön därav mina besök där.
Men imorgon är det en ny dag,tänker på det varje kväll jag går oc lägger mig tidigt för att jag orkar inte vara vaken en endaste sekund till.
Godnatt.

Kommentera här: