Här är det.

Här kommer alltså "De Dödas blommor" ligga!!!
I mittenfönstret,det jag tyvär måste ägna mig åt just nu är att bygga ett rum i rummet,och jag inser vilken tur det är att jag övat så mycket på just detta.
Har professionell hjälp eftersom jag bara har en brist som människa och det är att räkna ut saker exakt.
Men annars förstås felfri.
En annan brist jag har är att jag inte förstår stället Bygg Max,men det är ju en parentes förstås,men just där känns det som att mitt inre rasar ihop av logistisk ångest.
Älskar däremot K-Rauta.
Nu ska jag i alla fall börja denna dag med att åka ut och hämta en kista,hitta min skruvdragare och slänga lite gammal konst som ligger och skräpar.
Nej skojar bara sådan konst har jag inte men jag har stora problem med förvaring.
 
 
 
 
 

Kommentera här: