Porträtt från Andra sidan.

 
På Fredag anordnar jag en magisk salong i butiken De dödas blommor och har bjudit in konstnären Amalia bille som ska tolka mediet Hanna Chawkis kommunikation med den anda sidan,dvs de döda ägarna till växterna.
Alla är välkomna,men ta med ett öppet sinne,det här ett event man inte vill missa men passar kanske inte alla.
Amalia Bille är jag väldigt glad över att få samarbeta med i den här workshopen!
Här är en länk till hennes hemsida
Och Hanna Chawki är inte bara ett medium utan även fantastisk konstnär,musike och spådam.
Och här kan ni läsa mer om henne!
Tillställningen börjar 19.00 men jag är i butiken hela dagen ,kanske går jag ut en minut för att köpa salta pinnar så kom gärna förbi för att tala om växter eller död,eller något helt annat!
Kanske också ska tillägga att bilden ovan är målad av Amalia och personen har inte en växt hos mig!

Kommentera här: