Accepterar nästan allt.

Är hemma nu efter en lång oproduktiv dag,är ju projektledare nu också förutom konstnär ,spådamoch illustratör i mitt företag,lever min mardrömfullt ut.
Dvs håller på med ekonomi och schemaläggning,men orkar inte ens gråta över det.
Accepterar nästan allt som händer.
Det händer ju väldigt omtumlande saker apråpå ämnet,det finns aldrig tid att vila känner jag,bara anpassning.
Idag har jag hämtat in en övergiven krukväxt,med fuskblommor,har tagit beslutet att även dessa får plats hos De dödas växter,på Torsdag ska jag åka och köpa en kista.
Läsare av denna blogg kanske undrar vad jag ska med en kista till när jag redan har en pingiskista!?
Jag har en  fantastisk vän som tipsar mig om material och föremål som passar mitt livsprojekt,Magnus en ovärderlig källa,dock inte att förväxla med min äldsta vän Magnus som också är ovärderlig,men inte lika bra på att hitta dödsrelaterade saker.
Men hur som helst mitt resonemang och motivation är att en kista till kan  alltid vara bra att ha.
Nu ska jag ägna resten av kvällen åt transcendental meditation,hoppas att du som läser detta får en fin kväll.
 

Kommentera här: