midfaceliftbeforeandafter

De senaste dagarna har olika människor berättat för mig att jag borde måla som jag gjorde förut,jag kan bara anta att man menar tiden då jag var mellan 12-19,då målade jag fint.
Jag är 42 år,det är för övrigt inget jag är entusiastisk inför,googlar varje dag mid face lift before and after,och plågar mina närmaste med frågor av slaget bara Snövits styvmor har frågat innan.
Men detta har ju inget med mitt måleri att göra.
Ibland får jag liknande tips angående mitt skrivande,vad jag borde skriva,dock skriver jag ju egentligen inte men jag borde väl skriva en bok,borde jag inte det,en riktig bok!
Igår spände jag upp en duk,och som ni kan se så har målat två färgpartier,ska måla över dessa,men det slog mig att jag tycker inte om att måla jag tycker om att limma!
Kan man ens förstå hur vacker den här dockan kommer bli!?
 
Nej det kan man inte.
 
 
1 chris:

skriven

Absolutely love the happiness frequency photo!

Kommentera här: