När kommer ditt nästa misslyckande?

Idag har jag varit Växjö på affären Citygross och arbetat med mitt performancekonstverk Äkta Spåman detta är en del av utställningen Jag känner mig ful och värdelös"" på Växjö konsthall.
Idag kände jag även en  riktigt stark känsla av att mitt liv är magiskt.
Och att jag kände stor tacksamhet över detta.
Det hä projektet tar med mig in i så många spännande och roliga sammanhang,idag har bjudit på så många fina möten med människor som berättat de märkligaste saker för mig.
Som vanligt var det många som också ägnade sig åt magiskt tänkande och tarotkort,det ger mig hopp om livet att människor vattnar sin fantasi.
Jag satt i spelhörnan på affären och att spela tycker jag också är en form av det här magiska tänkandet,med oviss utgång.
Jag älskar ju att bli utplacerad i aparta miljöer.
Men sedan såg jag ju den här fondväggen.
 
Som man säger:My work is done.

Kommentera här: