Linda Spåman vet allt om lycka!

Onsdagen den 7 Mars talar  jag i Råda Församling om Lycka!
Jag var ute och promerade förut och tänkte på vad jag ska säga om det här ämnet,har ju ändå strävat mycket efter lycka genom hela mitt liv med blandat resultat.
Eller när jag tänker på det mer så har jag strävat efter förälskelse som jag alltid misstagit för lycka.
Den största lycka har jag nog känt i mitt konstnärskap även om det säkert låter pretentiöst,i att färdigställa  och förverkliga en ide och fantasi.
Sedan har jag minst en eller flera gånger upplevt materiell lycka i samband med ett par skor eller en perfekt peruk eller en klänning.
Och nu på äldre dar har jag även börjat uppskatta att bara leva,och detta förstår jag inte alls,eftersom jag lagt mina första tusen år som människa på att lida.
Jag måste tänka ite till på detta,och så ska jag självklart göra ett litet bildspel,älskar bildspel.
Alla är välkomna med!
De verkar ha
https://radaforsamling.se/linda-spaman-lycka/
 

Kommentera här: