Håll för ögonen!

Men hur vackert blev inte detta,samt smart förvaring.
Ingen docka är färdig så detta är ett work in progress,jag gör alltid bara nästan klart.
Jag brukar göra dem här på kvällarna och lyssna på true crime poddar,brott och straff är väldigt avkopplande
Sedan så försöker jag just nu hitta inre balans och harmoni och gör bara sådant jag vill,det kanske låter konstigt som att jag inte tidigare gjort bara det jag vill.
Men min företagspolicy och livshållning har ju varit att säga ja till nästan allt.fast man måste ju arbeta så att man kan leva och köpa pärlor,glitter,dockor och betala hyran så alla dockor har någonstans att bo.
Just nu i alla fall så känns det som att det finns inget tråkigt framför mig,känslomässigt eller jobbmässigt,men det kan ju såklart när som helst slå om...
1 Frågar dig:

skriven

Frihetstankar, göra lös, göra fri, lossa, befria, frigöra, lösgöra; knyta upp, ta isär, våga att vara. Martin Heidegger har legat på nattduksbordet och dragit på sig damm. Inte kommer jag att läsa den, men det ligger där för att jag vill känna mig klyftigare . Man har ju en fantasi om att en dag kommer poletten ramlandes ner. Eureka! lampan tänds och jag inser att självkritik skulle vara på sin plats, inte ska jag låta mig själv avancera i min personliga utveckling. Feg är man ju! Tänk om jag bara kunde säga åt min partner, DU DIN! JA! Precis! JUST DET! Och lämna ett tryggt liv för spänningen. Hus mot inneboende , bil mot promenad och spårvagnskort, stabilt jobb mot konstnär. Jag behöver chateauneuf de pape!

Kommentera här: