Så utvecklar du underpresterare!

Jag somnade med kläderna på igår och vaknade för en stund sedan bara för att ta på mig den här fantastiska blusen,som jag hittade intryckt längst in i min garderob.
Sa även något i stil med att jag inte har något någonsin att ha på mig innan,vilket är 100% sanning.
Jag är ju också någon som längtar efter apokalypsen vilket gör att jag nu slutat ge bort eller slänga kläder,av rädsla för grått livet kommer bli de där 20 åren innan jordens undergång.
Man kan omöjligt veta hur värdefull en rosa fuskpäls kommer vara då!
En annan sak som rör jordens undergång och min egen framtid är att jagimorgon åker till Alvesta igen för att köpa fler kistor!!!
Nästa år kommer jag starta ett nytt företag,jag kallar det för ett mentalt spa,och det är ett projekt som direkt fötts ur De dödas blommor,och efter att jag varit eventspådam på flera ställen där människor jag spått pratat om att maxa sin prestation på arbetsplatsen,och som familjepersonligheter,tex bli en bättre pappa...
Ja men jag ska snart formulera mig bättre men jag kommer kort sammanfattat starta den mörkaste meditationscirkeln,har kanske inte berättat att jag har blivit en sådan som mediterar.
Men inte för att maxa min prestation.
Nu ska jag i alla fall strax bege mig till växtbutiken och du är förstås välkommen.

Kommentera här: