Evig Vila

Efter den här hösten med De dödas blommor så har jag kommit fram till en ide,processen ledde mig hit.
Och därför åkte jag tillbaka i förra veckan till Alvesta min vän Richard hjälpte mig,en ide jag borde få nu när jag tänker på det är ju att ta körkort men det har aldrig slagit mig.
Hur som helst så åkte vi in i skogen,för det är ju en väldigt lång platt skog i småland,eftersom jag sett en dokumentär om 30-åriga kriget så tänkte jag bara på hur jobbigt det måste varit att bo i småland på medeltiden.
Såhär såg det ut i tre timmar dit!
Sedan stannade vi här kort,tror det heter Smålands stenar,men verkligen ett fint hus!
Sedan så nådde vi vår final destination.
Lastade in dem i bilen och åkte hem!
Så var det tre timmar såhär:
Jag ser mycket fram emot 2019 och måste säga att jag verkligen arbetat mycket,och mitt arbete ger mig stor glädje,även jag klagade lite i inlägget nedan.
Det bästa i mitt liv efter några väldigt fina människor är arbetet.
Och nästa år ska jag starta en meditationsverksamhet med kistorna,kan vara konstprojekt kan vara meditation-Evig Vila.
 
 
 
 

Kommentera här: