Corpse paint workshop med teatergruppen Dante.

Ja det är fruktansvärt men jag är producent för en teatergrupp nu,och jag älskar det.
Och det är en del av min växtbutik DE dödas blommor.
Kort sammnfattat har det satts igång en process som jag inte vet var den kommer landa men jag kommer bilduppdatera här tills jag förstår det själv,just nu är det ett mysterium.
Tog ett stort beslut idag med rörande min framtid,hr jag burit på en oro över hur det ska gå,vad jag ska göra nästa år osv,älskar inte bara teatergruppen men även oro.
Men mer om detta nästa år.
Bilderna ovan är från ett av teatergruppen Dantes senaste möten,vi arbetar med undergången och mask.
Är mer rädd för masken än undergången ,men har nu upprepat att jag längtar efter undetgången så mycket att den känslan håller på att gå över.
Jaja.
Mest av allt förstår jag inte varför jag inte har ansiktsmålning varje dag. 

Kommentera här: