Jordens 8 underverk.

Vaknade nu med en känsla av att det här kanske kommer bli mycket fint!
Materialet ger mig både njutning och obehag och då har jag ju ännu inte använt paljett tyget!!
De här föremålen ska visas om 8 dagar i Turbinhallen i Mölndal Kvarnbyn.
Återbesöket platsen för några dagar sedan och kände en obehaglig känsla av ordet steampunk.
Är inte helt bekant med begreppet och jag understryker också att denna känsla rör lokalen endast.
Som ni kan se arbetar jag ju här med okänd metod och teknik men som endast får mig att tänka evangeliska tankar,långt bort från ojämna golvytor ,metallrör och tegelstensfond.
Hur som helst nu måste jag göra klart den blåa och den rosa.
1 fram tiden:

skriven

Du är en otroligt vacker kvinna, sexig. Finns mycket vackert i världen och du skapar väldigt mycket vackert, men skapelsens skapelse blev väldig väldig fager och elegant. Ibland önskar jag bara få en chans, en liten chans att få förverkliga tankar. Om en veuve clicquot bara kunde få öppnas och bubbla, kittla till i diafragman i combination med en fin varmrätt som fröken spåman, waoo! Hör gärna av dig, puss.

Kommentera här: