Välkommen in!

Alla mina ambitioner att uppdatera oftare här har grusats för jag har varit upptagen med att göra ingenting men varje dag är väl en ny möjlighet att börja om.
Och vi kan ju ändå ta en titt tillbaka vad har hänt i mitt liv:Först åkte jag ju till Växjö för att arbeta en sist helg i min husvagn som performance spådam...
En fråga jag ställde mig i samband med detta var VArför,varför utsätter jag mig för någonting som rör andra människor,borde ju bara stanna hemma och aldrig gå ut.
Och en annan fråga varför har jag en husvagn när jag inte ens har ett körkort.
Jag tycker man borde införa körkortsundervisning som en del i konstnärlig högskoleutbildning.
Tex minns jag nu att vi hade när jag gick på HDK konsthantverk och det känns inte som igår en två veckors kurs i hur man marknadsförde sig på exempelvis julmarknader.
(Eller det är så jag minns det.)
Ett tips minns jag särskilt väl och det var att man kunde tända ett värmeljus i en fin lykta och ställa i ett hörn på bordet.
Gud välsigne denna människa ändå,hoppas hon sålt många brickor och bordsunderlägg.
Men jag då,jag åkte på en kort husvagnssemester i antomvintern och kunde bara inte koppla av någon gång under resan för jag tänker att det är typ livsfarligt att ha en husvagn.
En parentes som ni kan bortse från när ni tittar på det här härliga bildspelet.
Här började resan!
Efter en lång resa hamnade vi här.
Välkommen in!
Som ni ser mycket mer spartanskt än förra året,om ni följde min husvagnsresa då vill säga.
Jag var där två dagar men kunde inte sova för jag var tvungen att vara en worrier och låg sömnlös och tänkte på att vem som helst kan ju bryta sig in husvagnen,så jag åkte hem 400 år äldre.
Men är helt återställd nu.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: