"In a certain light wouldnt nuclear war be exciting"

Alla punkter på listan är nu avklarade förutom att börja rita på en ny bok som handlar om andlighet,men jag har börjat meditera i en oandlig meditationsgrupp,men vad betyder ordet andlig egentligen??
Nu ska jag ge mig in i moment två av den 14 dagars triathlon som jag befinner mig i,och arbeta som spådam i 72 timmar.
Tar självklart med er på den här resan
Vad ska jag ha på mig är frågan,nåt grönt,eller nä det är ingen fråga alls eftersom jag numera bara har spådamskläder.
Blandannat kommer jag befinna mig på Strömma Farm Lodge i Varberg!
Som del tre av mitt sammanbrott och genombrott så har jag en hel härlig vecka,där jag igår tänkte -ja men det är perfekt då kan jag lägga in mig en vecka på psyket..
Men fick sedan en vuxen känsla av att jag nog istället borde åka på charterresa eller åka och arbeta i Stockholm istället.
Vuxet.
 
 

Kommentera här: