1 Lisa:

skriven

Hej!

När jag loopar ångest och ånger i hjärna och bröst har jag börjat lyssna på dina podcaster. Om och om igen. Och det lindrar! Men nu undrar jag om du säljer några av dina dockkonstverk? Kram!

2 Linda:

skriven

Hej Lisa vad fint om podcasten skapar nån slags harmoni,jag lyssnar bara en gång och svettas!
Vilket avsnitt tycker du om mest?
Och jag kanske kommer sälja några dockkonstverk snart!

3 Lisa:

skriven

Stort tack för svar! Jag tycker genomgående att det blir bra på olika sätt, men bästbäst tycker jag om El Perro del Mar och Anna Fock! Och Peter Wahlbeck! Hela anledningen till att jag upptäckte ditt konstnärsskap var Amanda Ooms. Genom tiden har hennes existens och det hon säger på nåt vis gjort livet större så jag brukar lyssna och läsa det mesta hon medverkar i. Men just det avsnittet kändes lite spänt o kanske inte så lätt, hon verkade vara extra ömtålig..

Jag hoppas att du aldrig slutar med podden! Musiken är också alldeles otrolig! Och fint att kanske kunna köpa ett dockverk framöver! : )

Kommentera här: