Vägen till ordning och reda är kantad av goda intentioner.

Nu är det bara ett kort kvar,som jag kunde ritat klart igår men drabbades av lite separationsångest,och gick därför ut i en skog istället,min plan var att bada men misslyckades och istället åt jag middag och sedan gick jag hem för att gå och lägga mig tidigt så att jag kunde gå upp tidigt...
Ja och så var det med det,somnade några timmar efter midnatt efter att ha läst olika flashbacktrådarom om ond bråd död,och scrollat ända in i oändligheten i mina tumblrbloggar,i bakgrunden tittade jag på en tragisk dokumentär om en olycklig man.
Olycklig pga barndomen.
Tänkte men herregud:Vem är inte olycklig!?
Men det är ju en helt annan historia.
Det jag vill komma till är att fullfölja och göra klart är mycket svårt,och nu gör jag det,vid mitt skrivbord fastän jag tänker att jag skulle/borde,kunde göra tusen andra saker istället.
En bra sak är att jag numera har en självutlösarknapp så jag kan ta sådana här avslappande bilder direkt ur verkligheten.
Sedan en annan sak,var kommer alla de här sakerna ifrån,jag flyttar guldiga papper och klorinclowner från ena bordet till det andra.
(Det här är förutom mitt ena arbetsrum även mitt kök.)
 

Kommentera här: