Profetian!

Brevet jag väntade på kom idag,och i det stod det att det var ingen cancer inuti min livmoder!!
Lite reaktiv förändring dock,bestämde mig för att tänka att detta bara är något positivt.
Som tillfällig orm och orakelkortritare så vet jag att allt handlar om förändring och den som inte vill förändras stagnerar och dör...
I kortleken är det dramaturgin i alla fall.
Jag gillar personligen inte förändringar,har tex tappat all lust att gå till mitt gym(ja ni hör ju,att jag ens ägnar mig åt sådan världslig tristess?!)sedan de möblerade om.
Men reaktiv förändring får jag väl acceptera så länge de inte vill skära ut något mer ur min kropp.
Det kändes som att års ångest började droppa av mig, en varm lättnad,den första lättnaden med som jag känt  på riktigt de senaste 365 dagarna sedan jag fick det första brevet.
Det kanske låter banalt men jag känner mig tacksam.
Men det glömmer jag säkert bort snart.
 
 
 
1 kniven:

skriven

kram fina du. ❤️

Kommentera här: