kyss inga saker.

Eftersom jag befinner mig i slutfasen av mitt arbete så är det ju helt rimligt att jag gick upp halv sju imorse och har
jag ägnat mig åt att ligga i sängen och läsa en bok,samt känt en enorm stress.
Tillexempel borde jag svara min revisor var faktura 1 från 2016 är.
Jag vet inte hur det är för er andra men en sådan sak kan förstöra en hel dag för mig,till och med vecka,paralyserad nu.
Tanken på att ens behöva öppna mina två lådor med viktiga papper,som jag tryckt ner under det senaste året,driver mig nära sammanbrottet.
För att inte sedan tala om att jag måste hålla new age tanken helt öppen i mitt huvud,vilket får mig att tänka på boken The Secret,som handlar om att det man sänder ut i universum får man tillbaka...
Universum vad är det du har sänt till mig den senaste
 
 
 

Kommentera här: