Äkta Spåman podcast möter mentalisten Henrik Fexeus!

För några veckor sedan träffade vi,jag och Håkan då mentalisten och författaren Henrik Fexeus som låter korten guida honom i berättelsen om honom.
Jag tyckte det här var ett väldigt intressant möte,och hade nog en helt annan bild av Henrik,kanske mer omänsklig,eller övermänsklig är nog ordet,eller till och med övernaturlig,ni förstår vad jag menar.
Kanske är det så att han söker förklaringsmodeller och empiriska fakta på att inget är oförklarligt,för mig är det nog tvärtom jag söker bevis på att det finns något mer.
Livet måste vara minst ett mysterium tycker jag!
Det var hur som helst ett spännande möte,och här kan ni lyssna om ni vill!
 
https://itunes.apple.com/se/podcast/%C3%A4kta-sp%C3%A5man-podcast/id1080356552?mt=2
 

Kommentera här: