Äkta Spåman podcast-Ossian Melin och den stora besvikelsen!

Det här avsnittet av Äkta spåman podcast spelade vi in i förra veckan och då mötte vi konstnären och regissören Ossian Melin och det här är ett väldigt bra avsnitt som har fått mig att överväga om jag ska sluta vara konstnär och bli något helt annat.
Jag har i och för sig äntligen sökt in på en begravningsentrepenör utbildning,jag vet inte om jag har skrivit om det tidigare att det är min dröm att bli begravningsentrepenör med ett holistiskt synsätt.
Men för att berätta lite mer om det här avsnittet så sätter Ossian just nu upp föreställningen Total Trygghet på Göteborgs Stadsteater så detta talar vi om och även om Gud och universum och naturligtvis som titeln antyder Den stora besvikelsen...
Här kan man lyssna på avsnittet!
Och föreställningen kan man se den 31 Mars och den 1 April!
 
https://itunes.apple.com/se/podcast/%C3%A4kta-sp%C3%A5man-podcast/id1080356552?mt=2

Kommentera här: