Akta dig för såna som säger att livet handlar inte bara om dig!

Vaknade så tidigt imorse och kände att jag måste städa och skura golvet,det kan ju ha något att göra med min tråkiga ögoninflamation som jag just nu bär.
Har aldrig haft sådana här ögon förut.
Men städbegäret känns mer freudianskt som att jag måste frigöra mig från något orent.
Jag vet inte om det framgått i den här bildbloggen men jag är nog ganska oren,numera städar jag när vi ska spela in ett avsnitt av våran podcast som vi gör i min lägenhet.
Det rubbar min oordning,om jag har dammsugit så är min kreativa process störd för minst 48 timmar,jag tänker att nu får jag inte stöka ned,men sen går det snabbt utför.
Nu måste jag tvätta insidan av mina ögonlockar med,det är i det inre och yttre,och gå på ett möte.
 
 
 

Kommentera här: